Šiuo metu vis daugiau pirkėjų domisi, kas yra telefono garantijos pratęsimas, nes daugeliui atrodo, kad gamintojo suteikiama dviejų metų garantija nėra pakankama. Daugelis parduotuvių dabar teikia šias paslaugas ir nereikia net ieškoti, kas galėtų suteikti tokias pratęstos garantijos paslaugas. Ką reikia žinoti pirkėjams besidomintiems apie telefono garantijos pratęsimą?
Lietuvoje galioja privaloma mobiliųjų telefonų garantija ir ji yra du metai. Kaip jau supratote iš žodžio „privaloma“, ji yra privaloma visiems naujiems mobiliesiems telefonams. Pirkėjai, kuriems šis terminas atrodo per trumpas, gali ją pratęsti. Jeigu jus domina kaip pratęsti garantiją, tai galima apie tai išsamiai sužinoti parduotuvėse, kuriose norite pirkti mobilųjį telefoną arba tokių paslaugų bendrovėse.
Daugelis pirkėjų nežino ar tikrai verta rinktis tokias paslaugas. Vieni galvoja, kad nereikia permokėti už tokios papildomos garantijos pratęsimą, kiti kaip tik galvoja, kad tai yra naudinga paslauga. Jeigu jūs šiuo metu galvojate apie mobilaus telefono įsigijimą ir nežinote ar verta rinktis tokią paslaugą, tai galima apie tai sužinoti daugiau. Pavyzdžiui, kai kuriais atvejais tikrai nėra naudingas tokios paslaugos įsigijimas. Tokie atvejai gali būti tada, kai perkamas mobilus telefonas dvejiems metams, juk daugelis pirkėjų nenori ilgiau naudotis jais, nes viskas labai greitai keičiasi ir dvejų metų mobilus telefonas daugeliui šiuolaikinių žmonių yra jau per senas. O jeigu jūs telefonus naudojate ilgiau kaip du metus, tai jums bus naudingas telefono garantijos pratęsimas. O kaip pratęsti garantiją galite sužinoti pas pardavėjus. Beje, dažniausiai prie mobilaus telefono kainos būna nurodyta kaina už patį mobilųjį telefoną ir papildoma kaina, jeigu yra pasirenkama papildoma garantija. Perkant internetu viskas dar paprasčiau, nes galima rinktis skirtingą laikotarpį ir jūs automatiškai matysite, kaip keičiasi galutinė kaina su papildomos garantijos pasirinkimu. Tuomet netgi galima paskaičiuoti, kuriam laikotarpiui planuojate turėti mobilųjį telefoną ir, kiek tai kainuos. Tuomet jau galite spręsti, kas labiau apsimoka.
Kaip ir visais atvejais, taip ir šiuo, kai yra svarstoma ar reikalinga papildoma garantija, reikia viską gerai apgalvoti. Vienais atvejais tai tikrai bus naudinga, pavyzdžiui, pirkėjas daug ramiau jausis visą laikotarpį. Kitais atvejais tai bus pinigų švaistymas, pavyzdžiui, perkamas telefonas dvejiems metams. Viskas priklauso nuo paties pirkėjo ir to, kam jis teikia pirmenybę. Sužinokite apie papildomą garantiją ir tuomet jau spręskite, kas naudinga.
Leave a Reply